ASSÅ VARFÖR !? ;'(

Du betydde allt för mig :'( Trodde det skulle va vi men det va det visst inte ! </3
asså jag gör allt för dej ? :'( Pallar inte med livet utan dig! MASSA SKIT KILLAR!
Du var den rätta gustav </3 :'( du ställde alltid upp för mig! Asså vaför!?
Orkar inte ! Fan lever för dig  :'( svär gör allt för att få tillbaka dig!
Mår skit! Orkar inte kämpa mer ! Vi lova att det skulle va föralltid ?! :'(
Trodde det! Fan tror inte mer på föralltid längre, ! :'(
Älskar dig fortfarande :'( Jag räcker aldrig till ! §§ </3
KAN JAG ALDRIG FÅ TUR GUD ?! :'(
fan alltid får jag otur :'( vafan gör jag så alla hatar mig? !
Fan jag räcker inte till! Asså jag gör ALLLT
FÖR ATT FÅ TILLBAKA DIG! asså mår fan skit nu pallar inte mer
Asså du lyste upp min dag fan! Asså gustav, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
Dina läppar kommer alltid vara nära mina för mig ! :'(</3
/ en sårad emelie ahlin! :'(
  
Gör allt för dig. Du var den Rätta,Snyggaste,Snällaste,Coolaste,Finaste,Ballaste,Allt som finns. Shit </3
Är det en dröm?

Kommentarer
Postat av: alexandra

svar: tackar tackar !

nej, jag har faktiskt ingen aning :p inte många nu för tiden som gör designar utan att ta betalt för det iaf, det är det enda jag vet.

2009-07-03 @ 08:07:43
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: ida

japp nu är det så här tjejer att det var ni som VANN design utlottnigen!! grattis till er! ni kan just nu börja kontakta mig på : [email protected]

puss<33

2009-07-03 @ 21:41:26
URL: http://idaamaaria.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

vart står de att jag gör gratis ?

2009-07-07 @ 13:00:21
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0