fan.

det var inte meningen att det skulle bli såhär. allt vi gått igenom, ska vi lämna det bakom oss?? jag skulle inte klarat av det. jag behöver dej vid min sida, jag vill kunna tro på dej. men jag kan inte det längre. när jag hörde om att du strulade med någon annan blev jag så jävla ledsen. fattade inte att du kunde göra så mot mej, jag trodde det skulle vara du och jag föralltid. dagen vi blev ihop och alla tider kmr alltid vara ett minne för livet jag lovar. venne om jag ens vill ha tebax dej för det som hänt, jag vill ha tillbaka den gamla gustav, den sötaste,snällaste,uppmärskamaste,snyggaste,sexigase,hetaste,roligaste och allt. du var min andra halva. våra minnen, ett minne för livet !!!
text skriven av ; anna , den som är ledsen; emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0