hej ! <3

hejsan sötisar! hur mårs ? aa iaf, idag har jag varit på bio med sofia, vi hade bäst haha ! kolla.. när vi va på biosalongen så råka hon nysasofia asso, aa sen så nyste hon och hon gör skiiithöga så komemr det en kille och bah HÅLL KÖFTEN DIN LILLA FITTA SKA JAG SLÅ SÖNDER DIG ?! vi bah blev skiträdda och gick ifrån, vi skulle se slumdog milinare så vi ringde mamma, hon bah jaja ni får väl hyra den, så vi åkte te stan och åt mcdonals, jag köpte shuttewrs shades! Aaa , men sofia ska slagga hos mej ! <3 och så skickade anna en bild te mig MMS <3 jag bah vfr? hon bah drf jag bah okeej <33 aa .. kommer en bild på sofa osså! <3 puss älskar er! vi ska se slumdog milionare!

söta sofia <3

söta anna ! <3

fula jag ! <3

vi drar och möter lisa, ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0