Mina bästa !

Sofia sis! Asså ja älskarej grymmt jag menar det ! Alla minnen med dej ! haha när vi åkte frittfall och den där gubben bah skrek ! han bah börja bråka med dom som jobba med frittfall han bah ska det vara såhär löäskigt ska ni varna för fan ! vi bah keej ! Sen flygande mattan, mitt garv haha ! jag bah öhöhöhöh som en fullgubbe ! haha cpmej !? :S <33 Aja vill att du ska veta att ja aldrig släppoerej gmn! vi tsm, är vi straka ! <3 MITT HOPP, MIN TRO MIN KÄRLEK! <3

sofia gmn! <3
-----------------------------------------------------
Melanie baaaaaaaaaabe  ! Saknar dej mest, ! kom hem från Kroatien faan  ! Men vill bara att du ska veta, du är mitt ögonsten ! Asså fan om ínte du fanns här nu så skulle jag inte andas här idaa ! DU ÄR MTT LYCKOPILLER !!! du är mitt glänsade leende ! du får mig stå upp på ben ! Asås kommer du ihåg när vi skräde varandra och stoppa lillfinger mot lillfinger, haha fan vad det sved ju ! blogsyster<3blodsystedr forever! Asså gmn, släpper du mig släpper jag värden ! du får mig leva, asså alla minnen med dej orkar inte jag rabbla upp,m  för du kommer ändå inte förstå? ÄLSKLING DU BETYDER VÄRDEN ! älskar dej skit mke. Vi förlaltid bigsis , tviling, soulamte,sunshine,sol,blodsyster,älskling,habib,hun,flummkompis,banrdomsvän allt !

du är grumt snygg babe ! sötnos ! <3
----------------------------------------
Anna gmn ! vi föralltid har fan inga ord för dej, du betyder så fucking mke ! älskling vi föralltid !
och de e nt nåt jag säger ! jag menar det !

ÄLSKLING ! SÖTIS ! <3 bästevän lämnar dej aldrig ! <3
-------------------
Lisa fisa, inga ord för dej heller, asså fan vad ska jag börja ? jag vete fan, släpper dej aldrig
DU ÄR MTIT SOLSKEN FATTA !


GGrymt fifin babe Emelie<3Lisa barndomsvänner föralltid ! <3
--------------
HAR FLER, dom heter
Sanna, Julia, OHC MASSA NADRA! har nt bild på dom ! <3


Kommentarer
Postat av: Lisafisa,

III, gumman. älskar dej med!

2009-07-10 @ 00:09:53
Postat av: Sofia

Älskar dej med ! Älskar dig med gmn,<33 Du är den underbaraste,finaste som jag sett! ingen kan ta dig ifrån mig tvivla aldrig på det älsk<33 det ska vara du o ja genom allt<33 om du lämnar mig lämnar jag allt, svär bre<3 gums du o jag äger alla<33 alla minner med dig är så sjukt underbara<33 och om nån Dömmer dig och kaxar mot dig ska jag spöa skiten ur dom i all & all framtid aiiight?<33



2009-07-10 @ 00:10:38
Postat av: Melanie

Ooh, tack elskling kan inte skriva vissa bokstaver, du vet vilka haha, men gumman. finns alltid har for dig, kommer nog hem snart do moste vi va! elskling, det viktigaste att du har det bra, kommer om en vecka ju. puss pa dej!

2009-07-10 @ 00:11:58
Postat av: Hannna

Sv; www.victoriasfashion.blogg.se gör fina designer. Jag är med och tävlar nu. Snälla rösta på mig http://victoriasfashion.blogg.se/2009/july/hjalp-mig-att-valja-en-vinnare-till-tavlingen.html det skulle betyda mkt. Ha det bäst ! :)<3

2009-07-11 @ 19:49:05
URL: http://hhaannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0