Hejjjs!!!!!§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Assssu fett bra väder llllrhur  ????? Bada idag med Gustav och Melane och Danne ,;) Haha asså direkt när vi kom t stranden var det fett många så vi placerade typ bara mitt någonstans där man skulle gå så kmr en kärring bah eeh vi ska va här vi bah neh ? hon bah jo ni har placerat mitt i fel plats så såg vi runt om oss att alla kolla på oss så vi fick ha våra handukar i en skiuggsol det var lite skugga men skit mke sol, sen badadew gustav och danne, och dom stänkte vatten på oss och så skulle jag ocg gustav dyka tsm och så pussade vi i vattnen avvvvv vad romantiskt haha näääääääääääääääääää skoja <333 ska dra pussis och idag är dagens älskare ALLA!!!!!!!!!!!!! PUSS!
jag e så jävla fucking fuuuuuuul!! :)<333333333333

Hahhaha klockan 7 på morgonen typ! nej men typ vid åtta när jag och
anna väntade på danne och melanie och gustav, fast anna skulle dra hem sen ;(




/// eran emmmmmmmmmelie!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju bra att ni tar bilderna på OSS, från VÅRAN blogg,

Man tackar // Mansonman :@

2009-06-21 @ 10:52:10
Postat av: Anonym

det är ju fan inte änns ni, dålig stil -.-

2009-06-21 @ 15:00:27
Postat av: S'

Hahaha assa fyfan e ni så fuula att ni måste ta någon annans bilder ? assa fyfan hahaahaha fan vad patetiskt

2009-06-21 @ 21:06:59
Postat av: Anonym

fan va omoget att ta andras bilder!

2009-06-23 @ 23:10:43
Postat av: emmajohansson

Precis, är ni så fula att ni måste ta några andras bilder på dom? Ni är säkert inte mer än 12 bast eftersom ni beter er så omoget..! det är seriöst SYND om er, skaffa er ett eget jävla liv och sluta ta bilder på Celina och Hanna?

2009-06-29 @ 11:38:10
URL: http://ecmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0