Roligast

Hahhahaasså den där som sa att vi e fejka kan tagga :S
aja skit i henne eller han men kommer ändå slå sönder henne eller han.
mewn aja i går kväll vafan roligast man hörde lisa och sam stöna :S faaaaaaaan vad äckligt asså lisa är 14 och sam 14 också. FAN VAD ÄCKLIGT! sen jag gustav anna och fredrikk smyg och kolla och dom hade fan seeeeeeex!  faaaan vad äckligt! USCH! ska aldrig ha det ;Saa men ska va med anna idag <33heejs!!
<3
Asså Lisa du betyder grryymmte! Fan klarar mej inte utan dej, du ställer alltid upp för mej! Asså och om du är tre eller två år äldre mej och inte är oskuld? VAFAN! .. ingen kan ta dej ifrån mej , du och min mamma är skitbraa vänner och din pappa och min pappa är fan jobabrkompisar och jobbar ihop och vi har kät varann sen 6års! Asså älskling..... ingen älskar dej som jag älskar dej!FHAAN! asså du ska typ flytta två kvarter från mig! Asså kom du ihåg när vi rymde från ditt hem och gick och gunga nör vi gick i 4an? haha din pappa blev fett arg :P Sen när typ vi va i en skoaffär och kolla på lacoste te dej men så  glömde du ta av dej dom så följde dom med dej när du gick ut och det var värsta pipet du bah ojdå! Så dom blev fett arg på dej, väktare också :S faan jag bah men shit hon visste inte! Och när vi ragga på killarna haha! Ochnär vi dissa Hanna och Rebecka att vi skulle va med dm men dom slöste sin remsa på att möta oss, haha ! asså vi har fler men orkar inte rabbla upp många, men du ska veta att du betyder skit mke, e inget utan dej Lisa! Asså vi kan göra allt tsm, kmr du ihåg bajskorven?:P ja skulle bajsa i skogen och du bah är bajskorven kvar i min rumpa? och du bah kollade och du bah faaaaaaaan vad det luktar och så prutta jag :P hhahaha! vi asg faan! Älskar dej gmn! Vi sa flraktid så ere okeej?! SLÄPPER ALDRIG DEEEEEEEEEEEEEEEEJ! älskar dej meeeeeeeest! / DIN EMELIE!

Kommentarer
Postat av: ida

sv: okaay , det gör ju inget , kul att ni är me !<33

2009-06-30 @ 18:04:34
URL: http://idaamaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0