Sofia...

Sofia gummz... tack för du finns baby skulle nnnt klarat mejjjj utan deej vetu det ??? Aassuuue alla år med dej har varit oslagsbara ?=) men dt känns som du hatar mej för jag skulle på bio emd gustav ist... visst jag har typ neeeeeeeever tid att va med deej, men asså vi kan juu chatta och då får vi konatkat mer och mer llrbhur kommer alltid finnas för dje sofia du är en underbar person som alla kanm lita på hehe, asåå jag har svikit fet många för digg vetu det??? älskar dej gmn allt förej!!!
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
allllllllllllllllltiid siiiis ,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer
Postat av: ssofia

okej, men liksom pallar inte va bvän med ngn som alltid offrar att va med någon med sin kille. Pallar inte att ha en sån vän. Om man aldrig träffas så kan man inte va vänner, så lever jag mitt liv. Du lever vilt liv eller? För det vet jag inte för vi är ju aldrig.. Du bestämmer det är inte mitt liv vi pratar om men en sak säger jag bara, har alltid älskat dej men vet inte om jag gör det längre. Det var vänskap mellan oss, Emelie.

2009-06-24 @ 18:05:22
Postat av: Emelie

Sofia.. asså jag gör allt för dig!!!!

vi måste trräffas snart!!! fast kan inte på 10 veckor för ja ska va med anna och ngn, sen vi kan va nästa år tyyp! :) <33333333333333333333333333333333333333333

2009-06-26 @ 18:43:04
URL: http://emeochana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0